Torsdag

Det är torsdag. Jag måste tyvärr börja med dåliga nyheter:
  • Jag fick inte tillbaka mitt spanskaprova idag
  • Det blir korv till kvällsmat ( jag hatar korv )
  • Jag halkade omkull på vägen hem från skolan ( skratta inte )
För övrig är det bra ... hahah. Jo, jag ska inte klaga. Jag har haft en bra dag. Men en sak som måste totaldissa.
Tjejen som stod vid samma busshållsplats som mig när jag åkte hem från praktiken. Å vad jag störde mig på henne. För det första, ingen jacka, hallå det är vinter?! Sen pratade hon i 1000 decibell i telefon (stavat fel jagvet?) med sin kompis som verkade vara helt blåst och var verkligen tvungen att fråga "va?" efter allt hon sa. Och sist, hon satt och lekte med sin tänadare och typ tände eld på sina byxor och skor. Störd tjej! Blev väldigt irriterad på denna varelse, men det lade sig när bussen kom och jag satte mig långt ifrån henne.
_________________________________________________________________________________________________
Nu ikväll blir det städning av rummet sen ska jag sätt på någon bra film och relalalaxa.
Imorgon blir det bio och mat med Filip :)
SEE YOU! Pussen 



Den här blir det.
Skulle egentligen vilja se denna:



Men det fanns inga platser bredvid varandra...
Bara jag som får lite pirr i magen av denna affisch?
Ja, jag trodde väl det ...

Kommentarer
Postat av: Tobias

Ska till Eskilstuna om några veckor så jag får kika där :D haha

2010-01-14 @ 17:58:12
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Dogge

Haha, vilken tjej:P

2010-01-14 @ 20:39:33
Postat av: Dogge

Btw, gillar din nya kostruktion av hemsidan:)

2010-01-14 @ 20:43:19
Postat av: Anonym

konstruktion helt fel ord skitsamma :P

2010-01-14 @ 20:44:16
Postat av: Dogge

(Dina förendringar låter bättre)

2010-01-14 @ 20:45:26
Postat av: fina

svar: Hahah, tack så mycket Douglas :)

2010-01-15 @ 06:52:22

Gör din röst hörd

Namn:
Kommer du ofta hit?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt är viktig:

Trackback