Pappa anföll mig just!

Hey bebes!
Just nu sitter jag och kollar på kläder på nätet. Började med att jag kollade efter vårjacka men nu sitter jag istället och kollar på sommarklänningar. Man glider liksom iväg mot sommaren. Vill att snön ska försvinna, men samtidigt inte. Eftersom vi har en plats i Säfsen så vill jag ju åka skidor/snowboard så mycket som möjligt. Vad ska man tycka?
Är det någon som vet någon bra hemsida med fina jackor? Lämna i sånna fall kommentar.
I helgen har det inte blivit något bloggande. Har haft annat för mig. Filip har vart här hela helgen så jag har umgåtts med honom. Det har vart mycket kul. Vi har gått på bio och ätit thai och bara tagit det lugnt, mys :)
Ikväll blir det skriva CV med mamma, lite spanskapluggande och sedan familjen annorlunda!
Imorgon får jag tillbaka matteprovet och spanskaprovet. Wish me luck!
Puss på er underbaringar!

Kommentarer
Postat av: f,F

hollywood.se :P <33

2010-01-18 @ 18:41:18
Postat av: josefine

svar: tack :)!♥

2010-01-18 @ 19:00:56
Postat av: b'

puss-buss-halsfluss-dammtuss

2010-01-18 @ 20:08:01
Postat av: Dogge

Lycka till :)

2010-01-18 @ 21:14:47
Postat av: j

svar:klarade båda, wihoo! :)

2010-01-19 @ 16:11:49

Gör din röst hörd

Namn:
Kommer du ofta hit?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt är viktig:

Trackback