miss.lyckad

Jag vet att det vart lite glest med bloggande de senaste dagarna men det har vart en himla massa plugg. I tisdags hade jag spanskaprov och idag matteprov. Tror båda gick helt okej. Men jag är så usel på matte så jag slår mig själv med häpnad varje gång jag öppnar boken.
I alla fall, nu är jag hemma och jag känner sug efter att spinncykla. Å gud vad skönt. Jag har verkligen legat på lata sidan underlovet, men det ska det bli ändring på nu. Jag ska spinncykla och kolla desperate at the same time.
Har ni lagt märke till den nya headern föresten? Jag blev faktiskt rätt nöjd med denna. Den förra hade jag bara en vecka eller så eftersom jag tyckte den blev totalt misslyckad. Jag tycker bättre om den nuvarande.
Jag längtar efter våren! Jag vill kunna gå ut utan att frysa. Jag kommer inte ens ihåg hur det känns? Därför blev min blogg gul och fin nu. Lockar fram värmen lite, aldrig fel.
_________________________________________________________________________________________________
Vilken årstid tycker ni bäst om?

Kommentarer
Postat av: julia

headern blev jättefin, kusin :)<3



sommaren är lätt bäst (A)

2010-01-13 @ 15:37:49
Postat av: fina

svar: Tack så mycket! :) <3

2010-01-13 @ 15:40:32
Postat av: f,F

vintern är skönast. (Y) <33

2010-01-13 @ 16:13:03
Postat av: Tobias

tack så hemskt mycket :D gud vad glad jag blir

2010-01-13 @ 17:08:30
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: b'

Love das header! Och jag måste säga sommaren, eller våren.. nej, sommaren!

2010-01-13 @ 19:12:49
URL: http://bbeeklund.blogg.se/
Postat av: Dogge

Sommarn är bäst. fyller då och sen så älskar jag att steka.:P

2010-01-15 @ 18:17:12

Gör din röst hörd

Namn:
Kommer du ofta hit?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt är viktig:

Trackback