5+1dagen

Idag har det vart 5+1dagen på Rinman. Som ni säkert förstår så handlade dagen om sex & samlevnad. Våran klass skulle egentligen ha praktik, men vi var i skolan insteed. Sexgalningar? Näe! Men i alla fall, någon hade sagt att vi skulle vara på praktik så vi var för många i våran grupp så många i klassen gick hem på direkten, men jag och mina vänner stannade kvra. Vi är good girls.
Åh, good girl! Den blev jag hemskt sugen på att se nu. Ni vet filmen med Jennifer Aniston, min idol. Verkligen känsloladdad film. Väldigt bra.
I alla fall, vet ni vad jag kom på i morse när jag vaknade?
Jag har inte bastat och sprungit ut och rullat mig i snön en enda gång denna vinter! Skandal, det måste man ju göra. Är det någon som känner att man har lust att komma hem till mig och göra det, hör av er!
Nu ska jag städa mitt rum och kolla på According to Jim, sen ska jag plugga spanska som en gnuu.
Kanske skriver igen ikväll.
PUSSEN ♥
Har ni sett denna reklam?
Jag tycker inte om den
Den ser otäck ut

Kommentarer
Postat av: b'

vi har inte bastaat :O :O jag kommer !

2010-01-21 @ 17:18:24
Postat av: Tobias

bra fråga :D

2010-01-25 @ 22:29:23
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Dogge

Haha, bastu äger

2010-01-25 @ 23:37:19
Postat av: b'

Tycker att det är liiiite dålig update från din sida? hehe... <3

2010-02-06 @ 17:25:04
Postat av: ida

fin blogg =)

2010-02-08 @ 19:11:44
URL: http://mylifeasidaa.blogg.se/

Gör din röst hörd

Namn:
Kommer du ofta hit?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt är viktig:

Trackback