YOUR GUARDIAN ANGEL

Hejsan. Idag har jag inte mycket att berätta om dagen, utan kommer bara dela med mig av känslor. Så den som inte är intresserad av det kan klicka sig bort härifrån.

Igår kväll när jag låg och skulle sova, började mina taknar glida iväg. Tänkte tillbaka på tiden då jag var tillsammans med mitt ex, min stora kärlek. Vi var tillsammans i drygt två år. Så himla bra vi hade det, men uppskattade nog inte det på samma sätt som jag nu hoppas att vi skulle gjort. Vi umgicks 24/7, men tröttnade ändå inte på varandra. Och nu får ni skratta, men vi trodde på en framtid med varandra. Visst, du får tycka att det är sjukt och töntigt, det tycker inte jag. Nu när det är slut så händer det ibland att jag kommer på mig själv med att återvända till bra stunder vi hade. Det är härligt att drömma sig bort och tänka hur det var. Jag ska vara ärlig, även fast det varit slut länge nu, händer det att jag saknar honom. Jag är inte kär i honom längre, men det kommer alltid finnas kärlekskänslor kvar och jag vet hur det här låter men, om han skulle vilja ha mig tillbaka nu skulle jag inte tveka en sekund.

Något jag inte kan stoppa, mitt konstanta tänkande och reflekterande över i stort sätt allt.

/FINA

Kommentarer

Gör din röst hörd

Namn:
Kommer du ofta hit?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt är viktig:

Trackback