WHO IS THAT YOUNG GIRL I ONCE CALLED MINE?

Hej! Hoppas du har en bra kväll. Jag har en sådär bra kväll, ont i magen.
Eftermiddan/kvällningen (Ord som jag kommit på. Syftar på timmen som börjar närma sig kvällen. Glöm inte var du hörde det först! ) spenderades i min säng tillsammans med Johan & Rikard. Vi kollade på Sex And The City. Myspys. Jag har verkligen blivit helt galen i serien. Om jag vore lebb skulle jag vilja ha Carrie, helt klart! Fast om hon trippade på gatan nu, utanför, skulle jag nog inte säga nej då heller. Straight or not, she´s hot!

Idag hamnade jag i en väldigt konstig/obehaglig konversation. Tänker inte berätta vilka som sa vad men detta var vad som sas:

Person 1: Alla flickor ser likadana ut nu för tiden. Enda skillnaden är hårfärgen. Men alla har likadana kläder och plattat hår, synd.
Person 2: Ja, jag känner knappt igen min dotter när jag ser henne. Hon ser ut som alla andra, kan aldrig vara säker om det är hon jag ser på stan eller ej. Har sagt hej till så många som liknar henne...
Person 1: Ja, som hon här t.ex (nickar mot mig). Jag känner inte igen henne, och hon har gått hos mig på dagis...

Hold on! Ser jag ut som alla andra? Varför har ingen varnat mig? Det vill jag ju inte.



Som alla andra?
Fuck no


Kommentarer
Postat av: Douglas

Håller med att kläddstillen, är hyfsat lik hos många tjejer. Men man borde ju känna igen sin egen dotter.

2010-08-25 @ 23:07:09
Postat av: josefine

Rätt svar från gissa kändisen är ute i bloggen nu! Är du en av de fyra som blivit länkade, checka in! :)



Allt bra annars? :D

2010-08-26 @ 19:30:32
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: Douglas

Jorå, det är bra med mig. själv då? :D

2010-08-27 @ 22:00:59

Gör din röst hörd

Namn:
Kommer du ofta hit?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt är viktig:

Trackback