WHO DO YOU THINK YOU´RE FOOLIN´

Tjenare på er!

Idag åkte mamma och jag ner på stan så jag kunde köpa skorna jag berättade om igår. Och de fanns där, men inte i min storlek, suuug. Aja, imorgon ska jag och Beatrice ta och till Stockholm för lite shopping, så jag får helt enkelt leta där. Är det någon som vet vart i Stockholm Deichmann finns?

Kvällens planer är: Inga planer! Absolut inget. Är det något som har förslag på vad jag kan göra ikväll?
Men känner jag mig rätt, vilket jag borde vid det här laget, blir det Sex And The City ikväll/inatt. Är helförtjust i serien och jag måste säga: Jag älskar Sarah Jessica Parkers hår! Helt lovely, vill ha!

Vid frukostbordet idag satt min pappa och jag och pratade om jakt. Jag är helt emot allt vad jakt heter. Skjuta djur, som en hobby? Fifan. Min pappa tycker att det är okej.

Josefine: Så du tycker att det är okej att skjuta djur, bara för nöjets skull?
Pappa: Ja, eller inte för nöjets skull. Det är nödvändigt, för att det inte ska bli för många av varje art.
Josefine: Men man behöver ju inte skjuta dom.
Pappa: Jo, annars blir dom ju för många och då skulle de förstöra för oss människor.
Josefine: Kineserna är ju också för många. De får ju bara skaffa ett barn i varje familj. Är det då okej att skjuta dom med?
Pappa: (tystnad)
Josefine: Proved my point?

Såklart ska ingen ta illa upp, jag menar ju inte allvar att jag ska skjuta ner någon haha. Men det är så att jag har mer sympati för djur än människor, så var på vakt när jag gå förbi, för er egen skull!



Mr. Big & Carrie Bradshaw



Kommentarer
Postat av: Arkan

heheh asså lovar du är så mobbad gör nått annat än skriva ner va du gör under dagen din blondin;)<3

2010-08-21 @ 17:12:51
Postat av: emma

hej du har en otroligt gullig blogg! =)

du får jätte gärna kika in på min blogg oxå.

jag har frågestund så en liten fråga skulle inte sitta fel :)

min blogg handlar om min vardag, outfits, m.m.!

förut skrev jag bara om justin bieber, men det blev för tjatigt för mina bloggläsare så nu skriver jag tillsammans med 4 andra sjukt sköna tjejer på jbieber.blogg.se oxå!

så om du är en belieber får du gärna kika in där också ;D

hoppas du kikar förbi fler gånger! =)

kram www.emmathorslund.blogg.se

2010-08-21 @ 20:38:20
URL: http://emmathorslund.blogg.se/
Postat av: dilara

Frågestund på bloggen!

Ställ en fråga så är du jätte snäll!

kram :)



Glöm inte Veckansblogg tävlingen också!

2010-08-22 @ 02:30:28
URL: http://diilarasahiindal.blogg.se/

Gör din röst hörd

Namn:
Kommer du ofta hit?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt är viktig:

Trackback