IF YOU ONCE WALKED THE LINE

Hej, sorry för bad utdate, verkligen. Har haft rätt fullt upp med skolstart och grejer. Jag har fått en ny förskola att ha praktik på och den ligger 300 meter från mitt hus, niice!

Idag var det handledarträff. Vi skulle få träffa våra nya handledare, men min dök inte upp, sjuk... otroligt synd. Men jag fick träffa min gamlma handledare. Guud vad jag saknar henne! Det blir att ta en fika eller något med henne och övrig personal på Kappsäcken någon gång i September. Ska bli himla mysigt att träffa de igen.

Eftersom att min nya handledare inte dök upp slutade jag redan halv elva, vilket var rikigt skönt. Nu kan jag slappna av och bara ta det lugnt och skönt ett bra tag, för jag börjar inte fören tolv imorgon. Då börjar schemat gälla och allvaret drar igång.

Den här dagen kryper fram och jag och mamma har kollat på Beck - Pojken i glaskulan. För er som inte känner mig så älskar jag deckarfilmer. Beck, Wallander, Irene Huss och Johan Falk står högt upp på min lista. Jag får en myskänsla när jag kollar på såna filmer, speciellt Wallander. Vet inte vad det beror på, för filmerna i sig är ju inte så jättemysiga... Men så är det! Fast för tillfället kollar jag inte på Wallanderfilmerna för jag kan alla utantill, illa. Nu är det sex and the city som rullar på min tv. Nu ska jag gå och ta bort the makeup och kolla SATC.

Byye babes / FINA



Gotland - osminkad Fina






Kommentarer

Gör din röst hörd

Namn:
Kommer du ofta hit?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt är viktig:

Trackback