REAL TO ME

Tjaah!
Idag är jag är en rigtig suris. Var på helt okej humör i skolan, men när jag kom hem bröt tredje världskriget ut kändes det som. Men nu är det okej igen tror jag. Menmen. Jag började tolv idag. Jag trodde det skulle vara skönt, men icke. Att gå till fem var inte alls kuligt! Blää på det.

Imorgon ska jag hälsa på min nya praktikplats så jag har gjort en liten presentation som jag ska sätta upp precis innanför dörren, så folk kan läsa om vad för filur jag är. Efter besöket blir det att umgås med min kära vän Arkan, myspys. Han är verkligen en av de goaste människor jag känner till. Så det ska bli kul.

Eftersom jag är så butter idag ska jag nog ite skriva mer, kommer bara bli fel. Vi hörs imorgon, då jag förhoppningsvis är något gladare. Piss och pest och ruttet fläsk

/ FINA





Baklängesläsning för de som orkar!


Kommentarer

Gör din röst hörd

Namn:
Kommer du ofta hit?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt är viktig:

Trackback