NEVER ALONE ALWAYS ALONE

Go´ Kväll!
Det är Fredag den 20 Augusti och jag sitter hemma och funderar lite smått såhär på kvällen.
Snart börjar skolan igen och då ska man börja gå upp tidigt på mornarna och lägga sig skapligt på kvällarna. Jag är en sån där tönt som faktiskt längtar till skolan. Det brukar jag ofta göra sista veckan. Men kanske är det bara för att jag vet att om jag går och tänker " Jag vill verkligen inte tillbaka till skolan " så kommer det bara bli jobbigare att gå upp på måndag morgon. I och för sig är jag skonad och börjar inte fören 13.00, så behöver inte hetsa upp, men i alla fall. Skola är skola, och det ska jag inte ljuga om, det sliter på en.

Min dag idag har vart så händelselös så det ska jag abslout inte tråka ut er med. Men imorgon planerar jag att glida ner på stan för att kolla om ett par boots/stövlar jag sett finns där in real life you know. Blev stormkär när jag såg dem på bild. Hoppas bara de är lika fina som de såg ut!

Vi höres mer imorgon! / FINA



Kommentarer
Postat av: En bögs liv

Eller hur ;)

2010-08-21 @ 13:09:22
URL: http://morgans.nu

Gör din röst hörd

Namn:
Kommer du ofta hit?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt är viktig:

Trackback