I´M IN LOVE WITH A FAIRYTALE

HEJ!
Det har vart dåligt underhåll idag och det ber jag om ursäkt för. Men jag har haft en grymt bra dag med Beatrice i Stockholm. Dessvärre sov jag bara 3 timmar inatt, suck. Det betyder att jag lägger mig tidigt ikväll. Imorgon är det ju skola med, och jag börjar tvåan! Det känns bra, men liksom, jag? Tvåan?! Jag känner mig fortfarande "ny" på skolan. Jag hoppas även att vi får reda på våra praktikplatser imorgon, men det borde vi ju. Imorgon kommer det bilder och jag skriver även lite om idag.

MÅSTE BARA: BOOTSEN FANNS I MIN STORLEK I STOCKHOLM SÅ NU ÄR JAG HAPPY AND READY FOR THE FALL!

Vad vill ni ha för bild idag? En groda? Det jag gissa på ju!  / FINA




Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-22 @ 21:59:43
URL: http://millahoman.blogg.se/

Gör din röst hörd

Namn:
Kommer du ofta hit?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt är viktig:

Trackback